All 81 movie Reviews


Search For Black Knight Search For Black Knight

Rated 4 / 5 stars

Neat little animation

The story was quite standard but you narrated it pretty well :).
The graphics may not be so good but they were sufficient to visualize your story.
A bit more action would be good.

And thanks for using my music :D!

Dud



Penguins can fly Penguins can fly

Rated 4 / 5 stars

^^^^^^

Nice little and funny animation. The ending is really good :).

Thanks for using my music! ;)

Dud


snowball873 responds:

Thanks for making it


Crustclock'sMissingPeggey Crustclock'sMissingPeggey

Rated 5 / 5 stars

Hey cool

Very nice story and really good graphics and animations.
I hope to see something like this again (at least at the next Clock Day ;) )

Thanks for using my music :)

keep it up!


People find this review helpful!
KidneyBeanClock responds:

Thanks for making the music, man. It was perfect for the scene.


Happeh Clawck Dai Happeh Clawck Dai

Rated 5 / 5 stars

OMG

THATS EVEN BETTER THAN EXPECTED.
ALL HAIL THE GREAT >>>B<<<!
The preloader is really awesome!
keep up that good work. I hope to see some improvement until the next Clock Day^^

ps.: verhurte bitches, abgefuckte fotzen, BAM BABABAM BAM BABABABAMBAM!^^


People find this review helpful!
AUb responds:

Maybe BAHA improves, then it would be even better LOLZ.

ps: DIE MUSSTE FICKEN, DIE GEILE SAU!


Arfenhouse Teh Movie 6 Arfenhouse Teh Movie 6

Rated 5 / 5 stars

ZOMFG U OWN

You are gods in random humor. This the masterpice everyone waited for so long. And you've done it even better than expected.
I 7ooove UUU f0r 7h@t^^
btw Joo improved a lot since the first two.

Again thx for this movie which I'll watch the next 24 hours XXRDXXDXD
SPAAAAM



HAPPY CLOCKDAY 2006!1! HAPPY CLOCKDAY 2006!1!

Rated 5 / 5 stars

ZOMFG

BAM BABABABAM^^
Hey nice try and thx for being co-author to your awesome movie.
UHHH NO$sZe U $tole m4 m3gahur7z

BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB HAPPY CLOCK DAY 2006

ps.: although I had no internet at that time :'(


People find this review helpful!
AUb responds:

poor you.
I hate you nonetheless.
YOUR MUSIC PWNS!


LOTR : catapults LOTR : catapults

Rated 3.5 / 5 stars

lmao

nice idea and the pictures matched perfectly XD


kingevil responds:

tank you for the music


Happy Clockday!!!1!1! Happy Clockday!!!1!1!

Rated 5 / 5 stars

WOW

OMG THIS IS THE BEST FLASH OF THE WHOLE CLOCKDAY 2005!!!!
keep it up ;)


AUb responds:

ZOMFG!11!! I NO!
m3h = t3h pwN!1!eleven!!
I'll keep it up 4 sure, be sure to expect something from me next clockday ;)

AUb


'05 'o Clock '05 'o Clock

Rated 5 / 5 stars

very well

This is a very beautiful movie Turd! I loved it!
Keep em comming :D:D:D:D::D



Lord of the Clocks pt. 1a Lord of the Clocks pt. 1a

Rated 5 / 5 stars

OMG what an awesome movie

I think this will change some minds on clocks.

There is ton of clock shit out in the portal but there are some artists who can make wonderful movies with clocks.

GO ON!!! THIS IS ONE OF THE BEST CLOCKMOVIES OUT THERE!!!!

ps.: happy clockday ^^